sobota, 5 października 2013

Zupełnie nowy start



Witajcie. Jakbym to powiedział na moim kanale, z którego pewnie trafiliście tutaj: "Ćieeś, z tej strony Frostx i mam dzisiaj coś ważnego do ogłoszenia"


Blog ten zakładam głównie dla - jeśli jacyś są - moich czytelników ze stron o tych, jak to mówi reszta internetu  gejowskich i brzydkich pastelowych kucykach. Jeśli trafiłeś tutaj przez przypadek z otchłani internetów to witaj i dowiedz się, że raczej głównie będę tutaj publikował swoje wszystkie opowiadania, czy to z "My little pony" czy też nie. Jeśli więc nie wiadomo skąd mnie lubisz i znasz moje opowiadania, a przychodzisz tu po więcej moich fanficków, które blokują na innych stronach, to dobrze trafiłeś.

Nie wiem, co miałbym napisać tutaj jeszcze. Ci, którzy tu trafili zapewne znają moją sytuację, jeśli dobrze słuchali informacji na kanale, a jeżeli nie jesteś stąd - bo jakby co, to posta tego piszę jeszcze przed nagraniem filmu - to nie przejmuj się tym. Nie mnie masz tu znać.  Masz znać moje opowiadania i tyle.

No to witajcie wszyscy. Rozpoczynam tym postem theFrostxBlog!

2 komentarze: